Favorites: April 2013

favoritesapril

Fujiyama Foaming Shower Gel Sensation 50ml
Met dank aan mijn geweldige schoonmoeder kon ik deze doucheschuim eens proberen. Ik ben nooit echt een rituals-meisje geweest, ik ging altijd voor Lush (en hoe zoeter hoe beter). Tegenwoordig heb ik ook behoorlijk wat waardering voor rituals, hun spullen doen wat ze beloven te doen en daarbij ruiken ze allemaal ongelofelijk lekker. Deze doucheschuim ruikt lekker naar munt (verkoelend) en mandarijn (harmoniërend).

OPI liquid sand Stay the Night
Online had ik al een miljard swatches gezien en ik kon echt niet wachten tot deze nagellak in de winkels lag. Soms liep ik even de Douglas binnen, maar nooit echt met geluk. Tot op die ene speciale dag al een tijdje terug. Ze stonden recht voor mijn neus en ik kon niet anders dan er naar toe sprinten (oké, niet echt sprinten natuurlijk). Ik had ongelofelijk geluk want van de kleur die ik wilde (deze dus) was er nog maar 1 exemplaar. Ik heb hem gelijk meegenomen en nu is het echt mijn favoriete nagellak. Minpuntje; hij is er lastig af te halen en waar het normaal fijn is als een nagellak van geweldige kwaliteit is en er niet af gaat, is het als kok een ramp want dan loop je toch met allerlei restjes rond.

Dior Addict
Nooit echt het idee gehad dat Dior fijn was met parfums, maar deze parfum? Wauw. Ik dacht altijd een Chanel meisje te zijn (qua parfum dan) maar toen ik dit parfum rook was ik verkocht. Ik gebruik hem nu zo’n 2 maanden en in de tussentijd heb ik natuurlijk al wat andere luchtjes gescoord, maar geen van die draag ik zo graag als Dior Addict. Het is een warm parfum en het eerste waar het me aan deed denken was vanille! Toen ik een jaar of 15/16 was,  had ik een luchtje dat alleen naar vanille rook, altijd favoriet geweest (en spotgoedkoop, bij de Etos toentertijd) maar nu nergens te krijgen. Dit parfum deed me daar even aan denken. Naast Vanille rook ik ook sandelhout (wierook!) en het deed erg oriëntaals aan, ik hou er wel van. Mijn favoriete parfum dus. Ik denk overigens dat ik deze in de zomer minder draag, daar is hij net iets te zwaar voor denk ik.

Sleek Rose Gold
Hier hoef ik eigenlijk niets over te vertellen, de meeste mensen kennen deze blush wel. Ik was nogal sceptisch at first, wilde niet online een blush kopen die afwijkt van wat ik normaal draag. Normaal draag ik een soort warme perzikachtige kleur, staat perfect bij mijn ginger-huidje. Ik besloot Rose Gold toch te bestellen, als het niets was kon ik er altijd mijn zusje blij mee maken. Ik kreeg hem binnen en vanaf het moment dat hij binnen was zijn we onafscheidelijk. Mijn perzikkleurige blush die ligt te verstoffen en hoewel dat erg sneu is, ben ik ongelofelijk blij met deze blush.

ELF kwasten
Ik had kwasten nodig, zo simpel is het. Ik had nog niet eerder besteld op de ELF website maar besloot dat nu maar eens te proberen. Ik heb enkel de goedkope kwasten gehaald, €1,- per stuk zijn ze. Ik had voor dat geld niet heel erg goed spul verwacht maar voor mij zijn ze (in elk geval voor nu) perfect. De kwasten voelen zacht aan (ik heb echt iets tegen harde kwasten) en ook als ik ze schoonmaak verliezen ze geen haar. Voor dit geld ben ik meer dan gewoon gelukkig met deze kwasten.

5 thoughts on “Favorites: April 2013

  1. Ik hou echt heeeel erg van RItuals! Ik heb echt alles van de Ayurveda-lijn! Ruikt zo geweldig!
    Misschien dat ik die kwasten ook eens aan ga schaffen. Ben nog op zoek naar goede kwasten, en aangezien jij er zo enthousiast over bent… 😉

    • Ik zou als ik jou was gewoon die kwasten proberen inderdaad, voor €1,- kan je het ook moeilijk niet doen :p Ik begin ook wel blij te worden van Rituals, gelukkig is er in Antwerpen en rituals en laat ik nou net daar gaan shoppen volgende week 😀

  2. Omdat jij zo lovend was over de Rituals, heb ik vandaag ook maar een douchegel van Rituals aangeschaft. Of nou ja, eigenlijk gekregen. Wel een andere geur overigens, maar volgens mij is die ook heel lekker. Ten minste, dat zei de verkoopster! Ik zelf moet het nog proberen!

Leave a Reply

