Look: Golden & Blue

makeup1

Soms heb je momenten dat je wat moet experimenteren. Ik had niet goed geslapen, verveelde me kapot en zat vooral te wachten tot  mijn vrienden die dag langs zouden komen. Ik had nog zo’n 3 uur om gewoon te zitten en niets te doen. Ik besloot om ‘gewoon’ maar even aan de slag te gaan met make-up, en ik was nog tevreden met het resultaat ook!

Ik heb mezelf eens goed op de bank genesteld (daar heb ik het fijnste licht) en ging aan de slag. Als basis gebruikte ik mijn Chanel Hydramax Gel Crème, Clinique Stay Matte nr. 06 Ivory en vervolgens wat Essence Stay AllDay concealer en Essence Fix&Matte Translucent powder. Ik begin eigenlijk altijd met dit als basis. Soms dan verschilt het wat en neem ik een BB Crème maar voor nu werkt dit echt perfect.

Natuurlijk weer aan de slag met wat kleuren die ik normaal niet gebruik en dus ook palettes die ik wel heb maar nauwelijks uit de kast tover. Ik nam de blauwe kleur van mijn Sleek Sunset palette en daarbij pakte ik ook wat van de oranje kleur (als basis voor het goud). Vervolgens ging ik verder met mijn PPQ Palette van Sleek, er zitten zo’n geweldig mooie kleuren in maar gebruik het nauwelijks. Gelukkig kon ik er vandaag wel wat mee!

makeup3

Na een 20-tal minuten een beetje smeren en blenden is dit dan het resultaat. Ik was een beetje bang dat het tegen zou vallen maar niets is minder waar! Van mijn nepwimpers heb ik een klein stukje afgeknipt en dat aan de buitenkant van mijn wimpers erbij geplakt voor nog wat extra effect. Ik kreeg alleen maar fijne reacties op deze look en stiekem ben ik er dus toch enigszins trots op.

makeup2

Wenkbrauwen; ELF eyebrow palette, Sleek oh so special (the mail & boxed), Essence Stay AllDay Concealer.
Gezicht; Chanel Hydramax Gel Crème, Clinique Stay Matte Nr 06 Ivory, Essence Fix&Matte Translucent powder, Sleek Rose Gold Blush
Ogen; Essence I love Stage Eyeshadow Base, Sleek Sunset Palette, Sleek PPQ Palette NYX Jumbopencil Milk White, Maybelline The Colossal Volum’ Express Mascara

6 thoughts on “Look: Golden & Blue

  1. Staat je super goed! Enne, misschien ga ik ook wel wat experimenteren, al gaat dat niet zo mooi worden denk ik haha :P!

    • Gewoon doen! Ik dacht ook altijd dat ik er niet voor weggelegd was, maar het is juist zo leuk om er dan achter te komen dat iedereen dit kan leren 😀

Leave a Reply

