Look: Baby’s got her blue jeans on

blue2

Ik weet niet wat het is, maar ik heb het idee dat ik blauwe oogschaduw ineens weer kan waarderen. Waar ik vroeger walgde van blauwe oogschaduw (misschien smeerde ik het als klein meisje wel te vaak op?) kan ik er nu wel van houden, er zijn zoveel kleuren blauw en het is zo leuk ermee te werken!

blue1

Onder het genot van Gooische Vrouwen (seizoen 4) begon ik aan deze look. Ik ben ongelofelijk blij dat ik zo goed meerdere dingen tegelijk kan doen, ik zou niet weten wat ik anders zou doen, maar ach.

De basis is weer hetzelfde als altijd, met als verschil dat ik ditmaal geen Rose Gold blush heb gebruikt maar Catrice Defining Duo Blush 020 Peach Sorbet. Dit was de eerste blush die ik ooit gebruikte. Ik had toch al eens gezegd dat ik nog niet zo heel erg lang into make-up was? Bij de Ici paris XL werd mij een perzikkleurige blush aangeraden, ik besloot deze bij de Kruidvat te scoren, het is sowieso goedkoper dan bij de Ici Paris. Ik ben gek op deze blush en baal er stiekem van dat hij bijna leeg is, heb namelijk geen idee of hij nog te krijgen is.

Verder draag ik dus de Chanel Hydramax Gel Crème, Clinique Stay Matte Nr06 Ivory foundation, Essence Stay AllDay concealer, Essence Fix&Matte Translucent Powder en de Catrice Blush. Op mijn lippen vandaag, lekker makkelijk, lipsmacker Fanta, gewoon omdat ik mijn liefde voor sinas opnieuw ontdekt heb.

Op mijn ogen begon ik met wat Essence I love Stage Eyeshadow Base en vervolgens aan de slag met mijn Sleek Bad Girl Palette. Je merkt vast al wel dat de make-up van Sleek wel een van de favorieten is hier. Ik begon met wat wit in mijn ooghoek, werkte dat door in een lichte blauwtint en vervolgens de donkerste blauwtint die er in het palette te vinden is. Deze verwerkte ik ook in mijn crease en daarboven kwam wat zilvergrijze oogschaduw. Als highlighter gebruikte ik de op 1 na lichtste kleur die er te vinden is, een beetje huidskleurige shimmer oogschaduw, ongelofelijk mooi en past precies. Ik gebruikte wat oogpotlood (Eyeko Skinny Eyeliner) en op mijn wimpers nog een lik Maybelline The Colossal Volum’ Express Mascara.

Gebruikte producten
Wenkbrauwen; Auburn kleurige lippencil van DA, Sleek oh so special (boxed), Essence Stay AllDay Concealer.
Gezicht; Chanel Hydramax Gel Crème, Clinique Stay Matte Nr 06 Ivory, Essence Fix&Matte Translucent powder, Catrice Defining Duo Blush 020 Peach Sorbet
Ogen; Essence I love Stage Eyeshadow Base, Sleek Badgirl Palette, Maybelline The Colossal Volum’ Express Mascara, Eyeko Skinny Eyeliner

Leave a Reply

