Shoplog: Essence, Catrice, Therme, etc.

5162

Ik ben niet erg goed in winkelen, als ik met een boodschappenlijstje de stad in ga dan kom ik geheid met meer thuis. Ik koop impulsief allerlei dingen die ik tegenkom. Als ik ergens zie staan dat je op de 2e mascara 50% korting krijgt, dan pak ik het gewoon mee, moest tenslotte toch nieuwe mascara (en dat ik er maar 1 nodig heb is dan geen geldig tegen argument). Dus waar ik vandaag naar de stad ging voor mascara, concealer en scheermesjes kwam ik terug met veel meer dan nodig was.

5163

Bij de Kruidvat kwam ik deze NYC mascara’s tegen. Ik heb normaal altijd Maybelinne mascara maar dit was in de aanbieding, nieuwsgierig als ik ben heb ik deze dus meegepakt. Als je er 2 kocht, kreeg je op 1 ervan 50% korting, goede deal toch? De mascara kost €3,99 en de tweede erbij was dus €2,-

5179

En als ik dan toch al bezig ben met dingen van NYC aanschaffen en zien of het was is, kan ik net zo goed ook deze foundation meenemen. Hij is, net als de mascara, €3,99. Ik heb al een fijne foundation van Clinique, probleem is alleen dat ik die in de zomer had gekocht (of er net na). Hij is dus, voor nu in elk geval, te donker voor mijn huid. Deze foundation is net iets lichter dan die van Clinique en dat maakt me blij.

5181

Ik ben gek op de deodorant van Therme. Normaal heb ik er altijd eentje die echt een heel naar luchtje heeft, het doet me altijd een beetje denken aan aceton (heel in de verte dan), in elk geval erg chemisch. Nu zag ik deze staan, ik heb er niet aan gesnuffeld (STOM!) en hem gewoon meegenomen. Gelukkig ruikt hij echt enorm lekker naar witte lotus. Met de deodorant van Therme doe ik altijd enorm lang en hij is zijn geld dus wel waard. Deze heb ik gescoord voor €7,07

5168

Het Essence schap zat echt vlak naast het NYC vak dus het was logisch (in mijn wereld dan) dat ik ook daar wat mee nam. De puntenslijper was nodig, mijn Jumbo pencil moet geslepen worden en ik had er niets voor in huis. De concealer is een oude bekende, ik gebruik hem echt al tijden en ben er tevreden over. De oogschaduw was een beetje een tegenvaller, ik had gehoopt op een écht gele kleur maar het is meer goudkleurig. Swatch ervan zie je hieronder, excuses voor de handen vol kattenkrassen 😉

5282

Niet echt het pigment waar ik naar op zoek was. Gelukkig kan ik volgende week in Antwerpen nog wel op zoek naar meer make-up, altijd leuk!

5170

Bij de Op=Op Voordeelshop kwam ik dit tegen; 3 producten van Coconut Care voor €4,- Daar kun je het zelf niet voor plukken! Dus ik besloot de bodycream, hand&nailcream en conditioner mee te nemen. Het ruikt echt geweldig lekker. Samen met vanille, is de geur van kokos echt favoriet.

5187

En hier dus de conditioner van de Op=Op Voordeelshop. De shampoo die er naast staat is speciaal voor krullend haar en is echt een ENORME fles. Voor €3,99 laat ik die niet liggen. Ik was net door mijn shampoo heen dus dit kwam me weer goed uit. Ik heb de shampoo al eerder gehad en hij is echt onwijs fijn, ruikt lekker en mijn haar word er heerlijk zacht (en niet pluizig!) van.

5178

Voordat ik de stad in dook (of eigenlijk was ik er al) ging ik even bij mijn zusje langs. Ze is herstellende van een fikse longontsteking dus ik had boodschappen gedaan. Anyways – ik kreeg deze geweldige Hammam verzorgende Arganbalsem. Hij ruikt echt geweldig en voelt ongelofelijk romig. Hij is van Yves Rocher en is te koop voor €11,90 (in de aanbieding, normaal is hij €22,90)

4 thoughts on “Shoplog: Essence, Catrice, Therme, etc.

    • Ik kon het ook echt niet laten, haha. Helaas hadden ze ook nog een lijn met vanille producten, ben bang dat ik die van de week nog even moet halen 😉

Leave a Reply

