Look: Rain Clouds

clouds1

Het was een regenachtige dag en dat maakte dat ik ook weinig zin had om uit te pakken met make-up. Gewoon een rustige look zonder poespas. Mijn wenkbrauwen zijn zelfs helemaal naturel, zo’n dag was het gewoon!

clouds2

De basis is, zoals vrijwel altijd, Clinique Oil Free Nr.06 Ivory met daarbij Essence StayAllDay Concealer, Essence Fix&Matte Translucent Powder. Ik heb weer wat van mijn Catrice blush gebruikt, hij blijft erg fijn. Kwam er overigens achter dat ze deze teint gelukkig nog wel hebben, maar niet meer 2 in 1 doosje. Dus dan word het twee aparte aanschaffen wanneer deze op is.

Vervolgens ging ik aan de haal met mijn Sleek Oh So Special palette en het Storm palette. Ik wilde voor een look gaan met wat aardetinten en een beetje een smokey eye ermee maken, dit pakte alleen anders uit toen ik (per ongeluk) de verkeerde kleur pakte toen ik niet goed oplette. Ach, dan kan het allemaal ook wel anders (ik ben de moeilijkste niet). Uiteindelijk deed het geheel me wel aan regenwolken denken, paste precies bij het treurige weer van vandaag!

clouds3

Wenkbrauwen; Helemaal naturel.
Gezicht; Chanel Hydramax Gel Crème, Clinique Stay Matte Nr 06 Ivory, Essence Fix&Matte Translucent powder, Catrice Defining Duo Blush 020 Peach Sorbet
Ogen; Essence I love Stage Eyeshadow Base, Sleek Oh So Special Palette, NYX Jumbo Pencil White , Maybelline The Colossal Volum’ Express Mascara, Eyeko Skinny Eyeliner

2 thoughts on “Look: Rain Clouds

Leave a Reply

