Review: NYC Big Bold & NYC Big Curl Mascara’s

5163

Onlangs zag je deze twee beauty’s voorbijkomen in een shoplog. Ik was maar wat benieuwd naar deze mascara’s, de verpakking vond ik in elk geval al erg leuk en voor het geld hoef je het ook niet te laten. Ze kosten €3,99 per stuk en ik kreeg er 1 met 50% korting dus was in totaal €6,- kwijt voor deze twee schatjes.

5237

We beginnen met de NYC Big Bold, zoals al gezegd €3,99 bij de Kruidvat. De verpakking is leuk, ik vind het een lekker kleurtje. Het is altijd even afwachten wat voor een borsteltje op mascara zit tegenwoordig, gelukkig is dit wel een borsteltje waarmee ik goed overweg kan. Over de verpakking valt verder weinig te zeggen. Pretty straight forward.

 

voorna

Zoals je kunt zien heb ik nogal zielige wimpers van mezelf. Erg lang zijn ze niet en doordat ze ook nog eens roodblond-achtig zijn lijkt het nog minder. Nee, met mijn wimpers ben ik niet blij. Gelukkig is deze mascara er. Met 1 laagje zijn mijn wimpers al weer een stuk meer zoals ik ze graag zie. Met een tweede laagje begint het iets te klonteren, maar voor zo weinig geld hoor je mij daar niet over klagen. 1 Laag is voor mij ook gewoon genoeg. Op het borsteltje zit genoeg van het product en het verspreid het mooi en gelijkmatig over je wimpers. Zeker een fijn product in deze prijsklasse!

5231

En nu de NYC Big Curl, van deze mascara vrij hoge verwachten. Dezelfde prijs als de NYC Big Bold en nagenoeg dezelfde verpakking. Alleen de kleur verschilt en de tekst die er dus op staat. Wederom weer in een leuk kleurtje.

voorna

Ook deze mascara is een daverend succes. Ik was niet erg zeker van het kwastje, deed me een beetje aan een banaan denken en ik ben niet echt een ster in aparte mascara-borsteltjes. Gelukkig viel het mee en krijg ik het er gewoon in 1 keer goed op. Mijn wimpers zijn een stuk langer, ze lijken gekruld en zijn ook vele malen voller. Ja, een prettige mascara ook weer maar als ik moet kiezen ga ik toch voor de NYC Big Bold.

 

2 thoughts on “Review: NYC Big Bold & NYC Big Curl Mascara’s

Leave a Reply

