Wishlist: Spring ’13

spring2013

1. Onesies zijn echt geweldig en nadat ik echt eeuwen bezig ben geweest met zoeken naar een leuke, heb ik dan toch besloten dat deze er gaat komen. Sugarskulls zijn echt liefde en dan heb ik een onesie die matcht bij mijn tatoeage, what more do you want? De onesie komt van Ebay en is te koop voor €11,65.

2. Jurken zijn fijn en ongelofelijk makkelijk. Waar je me eerst vooral in baggy jeans en simpele t-shirts zag, kan ik nu wel houden van een goede en mooie jurk. Dit is momenteel mijn favoriet en ik wil hem echt heel erg graag hebben. Ik dacht eerst altijd dat horizontale strepen je breder deden lijken, maar op deze foto valt dat ongelofelijk mee. Nu hopen dat hij mij ook zo goed staat! Met een beetje geluk hebben ze hem bij F21 in Antwerpen, anders moet ik hem alsnog online bestellen.

3. Ik ga nog even verder met F21 spul. Dit rokje vind ik echt ZO leuk. Het is een lekker fijn lentekleurtje en daarbij is de prijs ook nog eens erg zacht (€9,75) – deze hoop ik ook in Antwerpen te scoren,  maar heb het idee dat het wel goed zit.

4. En ja, het gaat mooier weer worden maar een jasje is nooit weg natuurlijk. Ik ben eindelijk genoeg afgevallen om in mijn oude jasje te passen. Ja, ik ben er trots op maar helaas, ik vind het jasje toch niet meer zo mooi als eerder. Dit jasje is wel erg mooi, het heeft een lekker frisse kleur en een chique uitstraling, dat kan ik altijd wel gebruiken in mijn kledingkast. Het jasje is (hoe raad je het?) van F21 en ga ik (hopelijk) scoren als ik in Antwerpen ben.

2 thoughts on “Wishlist: Spring ’13

    • Ik heb er niet zo lang terug wat besteld. Plaatste op vrijdagmiddag mijn bestelling en had het maandagmiddag alweer binnen. Kwaliteit is te vergelijken met h&m, alleen dan met zachtere prijzen, erg fijn spul 😀

Leave a Reply

