Look: Sunrise, Sunset

sunset1

Met mijn nieuwe Essence oogschaduw in the pocket besloot ik er een look mee te maken. Ik baalde dat hij niet zo geel was als ik had gehoopt, dat had vele malen mooier uitgepakt, maar ach, je kunt nu eenmaal niet alles hebben. Dus een look die weliswaar niet zo intens is als ik wilde, maar wel nog steeds mooi.

sunset2

Met dank aan mijn hooikoorts krijg je er gratis tranerige en bloeddoorlopen ogen bij. How nice is that? Nee maar serieus hooikoorts, je mag nu wel gewoon weer weg gaan.

Voor deze look heb ik het totaal anders gedaan dan normaal. Waar ik normaal begin met mijn Chanel dagcrème gebruikte ik vandaag wat van mijn kokoscrème, ongelofelijk lekker en heerlijk zacht. Ik liet het kort intrekken en daaroverheen ging mijn nieuwe foundation van NYC Natural Matte Foundation in de kleur 001 Ivory, daarop kwam mijn Essence StayAllDay concealer en vervolgens wat Essence Fix&Matte Translucent Powder. Ik maakte de basis af met mijn Sleek Rose Gold Blush, na 2 dagen de catrice blush begon ik deze wel te missen.

De look heb ik gemaakt met behulp van mijn geliefde Sleek Sunset Palette. Hieruit gebruikte ik de helderblauwe kleur en de dieprode. In de ooghoeken wat NYX Jumbo Pencil White, echt een geweldig product. Dit alles werd gecombineerd met mijn Essence Eyeshadow. Het is niet zo flitsend als ik wilde dat het was maar als ik daar langs kijk dan is het nog steeds goed draagbaar, alleen jammer dat het binnen no-time overal zat want van jeukende ogen kan ik niet afblijven.

Ik maakte deze look af met mijn NYC Big Bold mascara, echt een geweldige mascara en ook gewoon fijn in gebruik.

Wenkbrauwen; Auburn kleurige lippencil van DA, Sleek oh so special (boxed), Essence Stay AllDay Concealer.
Gezicht; Kokos Crème, Clinique Stay Matte Nr 06 Ivory, Essence Fix&Matte Translucent powder, Sleek Rose Gold Blush
Ogen; Essence I love Stage Eyeshadow Base, Sleek Sunset Palette, Essence Eyeshadow Yellow, NYC Big Bold Mascara, NYX Jumbo Pencil White

6 thoughts on “Look: Sunrise, Sunset

Leave a Reply

