Look: Purple Monkey

purple1

Ik ben verliefd op mijn nieuwe 120 palette. Ik had niet verwacht dat ik zo in mijn nopjes zou zijn maar ik ben echt verliefd op dit palette. Alle kleuren die je je kan indenken zitten erin en ik raak niet uitgekeken. Zoveel verschillende looks die ik ermee kan maken, wauw!

Naast dat ik in love ben met mijn 120 palette, ben ik ook ongelofelijk blij met mijn nieuwe basis-combinatie. Ik heb ditmaal gekozen voor de volgende basis; Z-Pore Instant Pore Refiner van GoodSkinLabs, NYC Naturel Matte 001 Ivory foundation, Essence StayAllDay Concealer en Essence Fix&Matte Translucent Powder. Als blush ditmaal een heel klein beetje van de Essence Twilight Breaking Dawn pt. 2 Renesmee Red foundation, niet teveel want hij is ENORM rood en dat staat me niet erg goed.

purple3

Mijn wenkbrauwen zijn wederom gedaan met behulp van mijn burgundy kleurige lippencil van de DA, ingeblend met wat van de lichtste kleur uit mijn ELF Eyebrow Kit, ik ben steeds meer tevreden over mijn wenkbrauwen, het is als roodharige gewoon erg lastig de juiste kleur voor je wenkbrauwen te vinden, daarom ben ik nog zoekende. Voor nu is dit in elk geval goed. Mocht je nog tips hebben dan hoor ik het graag.

Now, onto the actual eyelook. Als basis een beetje Essence I love Stage Eyeshadow Base, deze heb ik lichtjes op mijn oogleden geklopt. Daaroverheen mijn NYX Jumbo Pencil Milk, ook deze heb ik over mijn oogleden geklopt om het mooi te verspreiden. In deze look gebruikte ik drie kleuren paars; een lila, een iets donkerdere paars, een helder paars en een donkere paars-blauwe tint. Naast deze drie kleuren, die ik geblend heb met mijn fijne blending brush van ELF heb ik ook nog een beetje zwart erin verwerkt, ik wilde net nog wat extra diepte in. Nog een lik NYC Big Bold mascara en ik ben er klaar voor.

purple2

Producten die gebruikt zijn
Gezicht; Z-Pore Pore refiner van GoodSkinLabs, NYC Natural Matte 001 Ivory foundation, Essence StayAllDay concealer, Essence Fix&Matte Translucent Powder, Essence Breaking Dawn pt. 2 Renesmee Red Blush.
Wenkbrauwen: Lippencil DA Burgundy red, Elf Eyebrow Kit, Essence StayAllDay Concealer
Ogen: Essence I love Stage Eyeshadow Base, NYX Jumbo Pencil Milk, 120 Palette, NYC Big Bold Mascara

3 thoughts on “Look: Purple Monkey

  1. Mooi! Ik ben dol op deze kleurtjes 🙂 Ik mis alleen ietwat iets in je inner corners, snap je? Het lijkt nu alsof je op twee/derde bent begonnen 😛

    • Ik zie wat je bedoeld idd, had jumbo pencil in mijn ooghoek gedaan want vond het wel mooi, komt alleen op foto’s niet echt tot zijn recht, bummer!

Leave a Reply

