Things to be grateful for

912729_10152743558820384_1082492647_n_large

  • Mijn Lief – hij is mijn alles en meer. Zonder hem kan ik me geen leven voorstellen. Hij vult me perfect aan en maakt me intens gelukkig.
  • Mijn zusje – ze steunt me altijd, ik kan alles bij d’r kwijt en ik kan echt op d’r bouwen. Het was lang niet altijd leuk om mij als grote zus te hebben maar onze band is nu sterker dan ooit, opgroeien heeft zo zijn voordelen.
  • Mijn moeder – Zonder haar was ik er niet geweest en had ik niet zo van het leven kunnen genieten.
  • Mijn vader en extramama – Mijn vader omdat ik er, logischerwijs, zonder hem ook niet was geweest en mijn extramama omdat zij bewijst dat je geen bloedbanden hoeft te hebben om familie te kunnen zijn. Dat is uiteindelijk een van de belangrijkste dingen die ik geleerd heb.
  • Mijn vrienden – we zijn een grote disfunctionele familie, iedereen is totaal anders en het maakt helemaal niets uit. We hebben ongelofelijk veel lol en het is elke keer weer ongelofelijk gezellig.
  • Mijn katten – een huis is geen thuis zonder mijn poezelige vriendjes.
  • Pijn – zonder alle pijn die ik heb moeten doorstaan, had ik niet de persoon geweest die ik nu ben. Ik ben stukken sterker dan ik ooit eerder was.
  • De zon – want zij maakt alles mooier.
  • Mijn huis – omdat ik hier vrij kan zijn in mijn doen en laten. Het is mijn paleis en het is niet perfect maar het is wel de fijnste plek om te zijn.
  • Liefde – Het laat me leven.
  • Het leven – omdat het fijn is om echt te leven!
One thought on “Things to be grateful for

  1. Super lief ❤
    Ik heb er geen andere woorden voor.. Je bent niet alleen mijn zus, maar ook mijn beste vriendin. En ik ben trots op alles wat je doet! Ik kan me geen betere zus wensen.
    Bedankt voor alles lieverd!

Leave a Reply

