Muziek: P!nk

Pink-Truth-About-Love-Tour

Vandaag een post die ik wijd aan mijn liefde voor P!nk. Waarom op Koningsdag? Omdat ik vanaf vandaag met mijn Lief in Antwerpen ben om haar concert te bezoeken!

Er zijn periodes geweest in mijn leven waar ik niet graag aan terug denk, ik heb het lang niet altijd makkelijk gehad en heb ongelofelijk hard moeten knokken voor waar ik nu ben. De muziek van P!nk heeft me door zoveel dalen weten te slepen, hoe gek dat ook klinkt. Sommige teksten leken over mij te gaan en hebben me zoveel steun gegeven. Ik voelde me door haar muziek niet alleen in mijn strijd.

Tegenwoordig gaat het gelukkig allemaal stukken beter met me, ik heb de problemen die ik had geheel onder controle en ben sowieso nooit helemaal alleen, dat zie ik nu ook in. De muziek van P!nk is wel gebleven, want zonder haar muziek zou ik niet kunnen.

Ik stond te huilen van geluk toen ik bij d’r Funhouse tour kon zijn samen met mijn zusje, het was zo geweldig. En nu ga ik met mijn Lief naar the Truth About Love tour – ik kan eigenlijk niet meer wachten en dinsdag is nog veel te ver weg.

Het kost aardig wat om zo’n kaartje op de kop te tikken, althans, ik vind het veel geld, maar je krijgt er zoveel voor terug. Ik ken geen enkele artiest die zulke shows neerzet; trapeze acts (die ze zelf uitvoert terwijl ze nog live door zingt ook) en het contact dat ze met het publiek heeft is ook echt zo geweldig.

Nu ik dit zo typ krijg ik al helemaal vlinders, dinsdag zie ik d’r weer! Stiekem heb ik een fikse girl crush op P!nk, wat een geweldige vrouw is het!

One thought on “Muziek: P!nk

  1. Pink is geweldig, en haar show ook! Geniet van Antwerpen en natuurlijk van het concert met je lief! Maar dat zal wel lukken šŸ™‚ Ben benieuwd hoe je het hebt gehad! LiefsX

Leave a Reply

