Look: Somewhere over the Rainbow

rainbow3

Regenbooglooks zijn al tijden favoriet hier, uren kan ik kijken naar mooie foto’s van betreffende looks. Helaas had ik niet echt de mogelijkheid ze te maken, de felle kleuren ontbraken nogal in mijn stash. But no more! Ik heb dus de 120 palette en ben gelijk aan de slag gegaan. Met dank aan dit filmpje van Beautykoning kan ik vandaag over straat paraderen met mijn mooie regenbooglook.

Voor deze look ging ik aan de gang met het 120 palette, alle kleuren die ik gebruikt heb komen van deze palette. Sommige hadden wat opbouw nodig (vooral de gele) maar het is helemaal goedgekomen.

Als basis begon ik met wat Chanel Hydramax Crème, daaroverheen mijn Z-Pore Pore Refiner van GoodSkinsLab en vervolgens de NYC Naturel Matte 001 Ivory foundation. Dit is echt mijn nieuwe favoriete basis, voor nu in elk geval, het werkt perfect. Nog wat Essence StayAllDay Concealer en Essence Fix&Matte Translucent Powder en ik was klaar om verder te gaan met mijn wenkbrauwen.

rainbow1

Mijn wenkbrauwen zijn gedaan met behulp van mijn burgundy kleurige lippotlood en een bruintint uit het 120 palette. Ik was namelijk te lui om mijn eyebrow kit te pakken, die lag nog in mijn slaapkamer, dus dan maar zo. Beetje concealer erbij en klaar. On to the eyes!

De basis is hetzelfde als in het filmpje, afgezien van het feit dat ik Essence I Love Stage Eyeshadow Base heb gebruikt, die doet het (voor nu) goed. Daaroverheen mijn geliefde NYX Jumbo Pencil Milk, beetje kloppend verspreid over mijn ooglid. Daarna pakte ik een smudge brush, nam wat geel en begon met het opbouwen van die kleur in mijn ooghoek. Ik ging door met een neonkleurige oranje, met dezelfde brush want het blenden gaat dan vele malen makkelijker. Na het oranje volgde rood, gek genoeg hoefde hij nauwelijks opgebouwd te worden (FIJN!) Ik pakte een andere kleur oranje en ging aan het blenden.

rainbow2

Ik bracht een lichtblauwe kleur aan boven mijn crease, in mijn crease ging een iets donkerdere kleur blauw en deze heb ik samen geblend met een beetje lila in mijn outer-v. Onder mijn oog deed ik met een angled brush wat NYX Jumbo Pencil Milk, daaroverheen kwam wat groen, dat heb ik geblend met de gele kleur in mijn ooghoek en aan de andere kant met een beetje blauw dat weer goed doorliep in lila.

Als finishing touch een beetje NYC Big Curl Mascara en Sleek Rose Gold Blush. Een fijne look die ik vandaag eens ga rocken!

Gebruikte producten
Gezicht: Chanel Hydramax Active Crème, Z-pore Pore Refiner GoodSkinLabs, NYC Naturel Matte 001 Ivory foundation, Essence StayAllDay Concealer, Essence Fix&Matte Translucent Powder, Sleek Rose Gold Blush
Wenkbrauwen: Lippencil DA Burgundy, 120Palette, Essence StayAllDay Concealer
Ogen: Essence I Love Stage Eyeshadow Base, NYX Jumbo Pencil Milk, 120 Palette, NYC Big Curl Mascara, Hema eyeliner

5 thoughts on “Look: Somewhere over the Rainbow

  1. Wauw, I LOVE IT! Love de eyeliner erbij, hierdoor wordt het contrast enorm fel. Goddelijke kleurencombo en ontzettend lief dat je het erbij hebt vermeldt. Thank you gorgeous ladaaah! ;D

Leave a Reply

