Swatches: Claire’s Matte Nailpolish Set

nagellakjes

In Antwerpen kocht ik snel een nagellak set bij de Claire’s. Ik wilde ‘s ochtends voordat we vertrokken nog even mijn nagels lakken maar was het straal vergeten. In Antwerpen dus snel wat nagellak weten te scoren. Ik wilde iets met kleur, ik heb niet veel nagellak en de kleuren die ik heb zijn allemaal of donker of neutraal. Ik ben gek op matte nagellak dus het was niet lastig om te kiezen welke nagellak ik mee zou nemen van de Claire’s. De set kostte me €9,95 en daarvoor krijg je 6 flesjes nagellak met 4,5ml product erin.

Waar ik verwacht had dat de nagellak van zichzelf al vrij mat zou zijn, viel dit in werkelijkheid nogal tegen. Het oogt wel iets matter dan de nagellak die ik heb staan maar daar is alles ook mee gezegd. Er word wel een matte topcoat bijgeleverd, de enige die echt matte opdroogt zijn de groene en gele kleur. De rest blijft toch wel erg shiny. De foto’s zijn gemaakt zonder de topcoat. Ergens baal ik er een beetje van dat ze niet allemaal matte zijn, waarom zet je dan op elk flesje dat het matte is? Hieronder de swatches in elk geval. Ik heb niet de mooiste handen en nagels dus let vooral enkel op de kleur 😉

IMAG2717

IMAG2718

IMAG2720

IMAG2723

IMAG2725

6 thoughts on “Swatches: Claire’s Matte Nailpolish Set

  1. Goed om te weten! Ik ben zelf erg blij met de Etos matte top coat: heb alleen nog geen andere geprobeerd, dus heb eigenlijk niet veel vergelijkingsmateriaal… 😛
    En om het helemaal bont te maken: elke nagel van de hand een andere kleur? 😉

    • Ik heb een matte topcoat van Essence en daar ben ik echt blij mee. Hierbij is het gewoon erg jammer dat ze het doen voorkomen dat alles matte is maar dat er maar 2 lakjes écht matte uitpakken. Elke nagel een andere kleur is wel een goede, lekker zomers! 😀

  2. Ze zijn tof!! Ben laatst ook mn nagels weer aan het lakken 🙂 en ik wacht nog op je shoplog 😉 ben benieuwd wat je kocht bij F21

Leave a Reply

