Look: Green and Grey

IMAG2791

Ik raak maar niet uitgekeken op het 120 palette, zoveel kleuren en zoveel verschillende keuzes! De laatste dagen ben ik veelal aan de slag met groen. Met shoppen in Antwerpen heb ik toch een aantal (leger)groene items weten te scoren en nu heb ik mijn liefde voor groen ontdekt!

greensmoke1

Het is een weinig spectaculaire look, dit vooral omdat ik momenteel echt stuk ga van de hooikoorts, elke keer als ik moeite doe om er iets leuks van te maken dan zit het niet veel later op mijn wangen of handen (hoera voor wrijven!) dus het is lekker simpel maar daardoor niet minder mooi.

Basis: Chanel Active Hydramax Crème, NYC Natural Matte Foundation 001 Ivory, Essence StayAllDay Concealer, Essence Fix&Matte Translucent Powder, Sleek Rose Gold Blush
Wenkbrauwen: 120 Palette, DA Lipliner in Burgundy, 120 palette, Essence StayAllDay Concealer
Ogen: Essence I Love Stage Eyeshadow Base, NYX Jumbo Pencil Milk, 120 palette; lichte grijs, shimmer grijs, 3 kleuren groen, NYC Big Bold Mascara

 

 

 

 

 

 

4 thoughts on “Look: Green and Grey

Leave a Reply

