Tag: First Things

Deze tag heb ik op sommige blogs voorbij zien komen en hij is leuk! Niet van iemand in het speciaal gekregen maar lekker gejat. Hoppa.

Eerste ding dat je doet als je ‘s ochtends wakker wordt?
Ligt er altijd een beetje aan op welke manier ik wakker wordt. Als ik wakker wordt naast mijn Lief dan kan je er vrijwel zeker van zijn dat ik hem wakker maak met een kus. Als ik alleen wakker wordt dan begin ik vaak met het knuffelen van Taco (die ligt altijd naast mijn hoofd te slapen).

Snapshot_20130120_7

Eerste ding dat je doet als je naar de sportschool gaat?
Sportschoenen aan doen. Mijn sportkleding deed ik voorheen thuis altijd al aan. Ben echt al in geen tijden meer naar de sportschool geweest, eerst ging ik vier keer per week maar het ging me nogal tegen staan op een gegeven moment.

Eerste ding dat je doet als je thuiskomt van je werk of school?
De katten begroeten (je bent een kattenvrouwtje of je bent het niet) en vervolgens door naar het toilet (ik moet altijd plassen als ik thuis kom). Daarna spring ik vaak gelijk onder de douche en doe een pyjama of trainingsbroek aan.

Eerste auto?
Heb geen rijbewijs en ook geen auto. Mijn eerste fiets was een roze driewieler.

Eerste ongeluk/verkeersovertreding?
Zal wel fietsen zonder verlichting zijn, of fietsen op plekken waar het eigenlijk niet mag.

Eerste ding dat je wilde worden als je later groot was?
Orkatrainster. Ik wilde zo graag orka’s trainen toen ik kleiner was. Iets teveel naar Free Willy gekeken denk ik zo.

Eerste keus qua drinken?
Spa rood, coca cola zero (zonder cafeïne en kruidenthee.

Raquel Carmona Romero

Eerste keus dessert?
Chocolade mousse met frambozen!

Eerste liedje dat in je opkomt?
Bingo Players ft. Far East Movement – Get Up WAT EEN SUPER GAAF NUMMER IS DAT.

Eerste grote aankoop?
Ik denk dat ik moet gaan voor een computer. Toen ik 15 was wilde ik graag naar het Grafisch Lyceum toe en me focussen op webdesign. Voor de programma’s die op mijn computer moesten had ik wel een goede pc nodig. Bijna 10 jaar geleden kocht ik dus mijn eerste eigen computer, het is een van de duurste dingen die ik tot op de dag van vandaag heb gekocht. Ik heb hem inmiddels niet meer, maar gut, wat was ik trots op dat ding.

dell-dimension-4700_v1

Eerste baantje?
Volgens mij was dat als caissière bij de Edah in Utrecht, al kan ik dat ook verkeerd hebben. Ik heb echt vanalles gedaan dus ik weet niet precies meer wat mijn eerste baan was.

Eerste keer vliegen?
Nog nooit gevlogen maar ik heb al tegen Lief gezegd dat ik een dezer dagen toch eens een vliegvakantie wil doen. Een heerlijk foute All Inclusive vakantie, nog nooit meegemaakt en wil dat toch wel een keer mee maken.

Leave a Reply

