Shoplog Antwerpen

antwerp_guild5

Ik heb echt allerlei dingen gekocht in Antwerpen, helaas bleef het bij de Forever21 want de tweede dag dat we in Antwerpen waren kon er niet geshopt worden in verband met een feestdag, baler! Gelukkig lieten wij ons niet tegenhouden en zijn we op de terugweg nog even Den Bosch ingedoken. Ik ben ongelofelijk goed geslaagd en mijn extra gespaarde centjes kwamen hiervoor goed van pas.

Bij de Forever 21 ben ik uiteindelijk het beste geslaagd, hier kocht ik 2 maxi jurken (love ’em), 2 basic t-shirts (1 coral-kleurig en 1 donkerblauw), een zwart shirt met goudkleurige studs, een ketting met bliksemschicht (Harry Potter!) en een wat grotere ketting. Hieronder de foto’s, ik heb niet van alles zelf foto’s gemaakt omdat ik niet alles goed op de foto wist te krijgen.

IMAG2883 IMAG2880

De 2 rechter shirts zijn van F21 en hebben €9,75 per stuk gekost. Het zwarte shirt is ook van F21 en kostte me €18,75

IMAG2886 IMAG2882

De meest linkse jurk was €15,- de gestreepte jurk €18,- (beiden F21) en het rechter shirt van de H&M was €10,-

IMAG2884 IMAG2707

De 2 leggings (beide van de C&A) waren €9,- per stuk. De ketting was €6,75 bij de F21.

IMAG2885

2 Simpele rokjes van de H&M voor €4,95 per stuk.

Naast deze aankopen was er ook nog een andere ketting, een basic top met spaghetti bandjes, een basic top met kanten bandjes, een Lush Bruisbal (die al op is) en natuurlijk nog Macarons van Del Rey. Ik wilde dat k foto’s kon maken van hoe ik deze kleding draag want het lijkt allemaal zo saai en vormloos op foto’s maar ik heb niet echt de mogelijkheid om er foto’s van te maken (sowieso geen fatsoenlijke spiegel hier) dus daar moeten jullie nog maar op wachten. Bij mijn volgende shoplog zijn er sowieso ook aan-foto’s.

3 thoughts on “Shoplog Antwerpen

Leave a Reply

