Look: Groen als Gras

IMAG2730

Ik ga nog even door met groene ooglooks. Ja, ik vind het helemaal leuk om lekker aan de slag te zijn met groene kleuren en het staat ook nog eens mooi bij mijn haar én ogen. Dit is zeker een win-win.

groentje1

Voor deze look ging ik natuurlijk weer aan de slag met mijn 120 palette, meer heb ik tegenwoordig ook eigenlijk niet nodig.

Basis: Kokoscrème, NYC Natural Matte 001 Ivory Foundation, Essence StayAllDay Concealer, Essence Fix&Matte Translucent Powder, Sleek Rosegold Blush
Wenkbrauwen: DA Lipliner in Burgundy, 120 palette, Essence StayAllDay Concealer
Ogen:  Essence I Love Stage Eyeshadow Base, NYX Jumbo Pencil White, 120 palette 3 kleuren groen, 1 gouden shimmer, NYC Big Curl Mascara

One thought on “Look: Groen als Gras

Leave a Reply

