Swatches: 120 Palette

IMAG2523

Ik had gezegd dat ik voor jullie mijn 120 palette zou swatchen, stiekem baalde ik een beetje van die belofte want het was echt een behoorlijk karwei maar hier zijn dan alle 120 swatches.

120PALETTE1

Ik begin met de swatches van de ‘bovenkant’ van deze fijne palette. Zoals je kan zien zijn er een aantal kleuren al gebruikt, stom dat ik niet eerder foto’s had gemaakt! De swatches zijn per rij kleuren van boven naar beneden geswatcht.

rij1

rij2

rij3

rij4

rij5

rij6

rij7

rij8

rij9

rij10

120PALETTE2

En nu de ‘onderkant’ van het palette. Wederom van boven naar beneden geswatcht.

rij11

rij12

rij13

rij14

rij15

rij16

rij17

rij18

rij19

rij20

Dit artikel verscheen eerder op liefdevoorbeauty.nl

5 thoughts on “Swatches: 120 Palette

  1. Mooie swatches! It’s a hell of a job, maar dan heb je ook wat om alle 120 kleuren te swatchen. Schitterend om het te zien, zelf heb ik hem al in bezit en ben er nog steeds enorm blij mee!

    • Ik ben er uiteindelijk minder lang mee bezig geweest dan ik had verwacht :p het is echt by far mijn favoriete palette šŸ˜€

Leave a Reply

