Happy Birthday Zellie!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Een post speciaal voor mijn lieve Zellie aka Zeepje/Zeepie/Zippert/Lieve Baby. Vandaag is het 14 jaar geleden dat mijn lieve Poezeltje geboren is; 8 mei 1999. Ze is nu dan gewoon al 14 jaar oud! Speciaal voor mijn eerste eigen kat dus een post hier op mijn blog.

Ik heb Zellie sinds 6 november 2011, dat is de dag nadat ik officieel in mijn woning trok. Het was nog verre van af hier, er ontbraken nog allerlei meubels en ik had eigenlijk alleen maar banken, een oude tv en een bed. Maar toch moest er een kat komen. Zellie is vroeger van mijn neef en Marijn geweest, daar ging ze weg en kreeg ze een huisje in Amsterdam, daar ging het ook niet meer en toen ik hoorde dat Zellie een huisje zocht heb ik gelijk een afspraak gemaakt om haar te gaan halen.

Vanaf het moment dat ik Zellie had was ik intens gelukkig. Ze was geen bange kat (alleen voor de deurbel in het begin) en lag de eerste nacht al lekker bij me op bed te slapen. Ze was vanaf het eerste moment lief en knuffelig. Ja, Zellie is en blijft toch echt MIJN lieverd. Tegenwoordig woont ook Taco hier en daar is Zellie niet altijd even blij mee maar van tijd tot tijd kunnen ze wel samen op de bank liggen, lekker in de vensterbank naar buiten kijken en met elkaar spelen (al gebeurt dat laatste heel zelden).

Ik hoop dat Zellie nog jarenlang meegaat want ik kan me geen leukere kat wensen! En nu, speciaal voor jullie even een lading van mijn favoriete foto’s van mijn lieve Zeepie.

zeep

 

292747_10152181056665405_1070046774_n 306664_10152395632700405_1052093641_n

Zellie in pinguïnmodus // Zellie op de bank (achter) met Taco (voor)

319853_10151808282920405_594753966_n

Mijn lieve Zellie heeft er een handje van om op vreemde manieren te zitten.

380990_10150914712470405_1394504127_n

En liggen ook trouwens. Hier lag ze lekker een dutje te doen op mijn bureau.

2 thoughts on “Happy Birthday Zellie!

  1. Mijn kat is op 14 april 15 jaar geworden, hopelijk gaat zij ook nog heel oud worden. Gefeliciteerd met Zellie! Oh en die pinguïnpose is echt grappig 😛

    • Ohw jij hebt ook al een oud beestje dus 😀 ik probeer mijn andere katje nu de pinguïnpose aan te leren en we zijn op de goede weg, haha

Leave a Reply

