Review: Rituals Shanti Chakra Body Oil

MToCwR07OmFrZhhQwZjcMCCUiVOuE_ruy8WPeWNySiM

Mijn Lief geeft de allerbeste massages van de hele wereld! Oke – overdrijven is ook een vak maar hij masseert toch vrij regelmatig mijn rug/schouders/nek, super lief en ook ongelofelijk lekker. We hebben al verschillende massageolies gebruikt (o.a. deze, deze en ook deze). Normaal kies ik de massageolie uit maar ditmaal gingen we er samen op uit.

Ikzelf ben een groot Lush fan, mijn vriend is meer van de Rituals. Hier in Woerden zit er geen Lush maar wel een Rituals verkooppunt, een logische plek om dus even een kijkje te nemen.  Ze hadden niet erg veel staan (is maar een klein verkooppunt) en dus konden we maar kiezen uit 3 soorten (waarvan er 1 afviel want ik ben niet gek op hele sterke eucalyptus geuren).

We gingen uiteindelijk voor de Rituals Shanti Chakra Body Oil en kochten deze voor €13,50, we kozen uiteindelijk voor deze olie omdat hij een handige verstuiver heeft, dit heeft de andere niet en onze ervaring is dat het toch wel prettig is als het flesje niet helemaal glad is door de olie. We kozen dus voor de meest praktische. Stiekem kozen we er ook wel voor omdat Jelle deze wel kon ruiken (hij was/is enorm verkouden en de andere olie rook hij niet).

shantchakra

De olie is samengesteld uit de Ayurvedische ingrediënten Zoete Amandelolie en Indiase Roos. Deze combinatie maakt dat de olie heerlijk zoet ruikt, echt een feest! De amandelolie zorgt er ook nog eens voor dat het vochtbalans in je huid herstelt en de Indiase roos heeft een ontspannende werking op lichaams en geest. Nu weet ik dat massages me altijd doen ontspannen dus of dat ook echt zo is weet ik niet maar dat de vochtbalans in je huid herstelt wordt kan ik beamen.

IGocsfjApz922EB5zJrWImD4rjlhW0L41O-KEhf0WMw

De olie wordt door de verstuiver gelijkmatig verspreid en voelt niet zo koud als deze massageolie. Het is echt fijn om een massageolie te hebben die niet ijskoud op de huid voelt, ook verstuift hij de olie over een breder oppervlak dan bij bovengenoemde massageolie. Ik was een beetje bang dat hij snel in je huid zou trekken aangezien het een body oil is en niet perse gericht op massages maar op de Rituals website staat dat de olie ingemasseerd dient te worden.

De olie is transparant van kleur (wel zo fijn) en geurt heerlijk zoet. Dit is echt een ware aanwinst, ik denk dat mijn volgende massageolie mooi ook van Rituals word. Geweldig fijn product.

2 thoughts on “Review: Rituals Shanti Chakra Body Oil

  1. Ooh ik heb echt álles van die lijn! Vooral de body butter en de shampoo gebruik ik veel. Ruikt zo lekker! Ben echt verliefd op Rituals

Leave a Reply

