Look: Basic Format

wmJA9KmqMCUvHRgHTHsJRNcUHfHSF-1uTCnJtLQ-mJ4

Ik wilde niet echt een speciale look, gewoon even een snelle look om de deur uit te gaan en de Opa & Oma van mijn Lief te bezoeken. De hele dag heb ik van de zon zitten genieten en ik was dan ook best verbrand, vooral op mijn rug. Ook mijn sproetjes beginnen zich weer te laten zien en omdat ik weet dat Lief erg gek is op mijn sproetjes, besloot ik om dan maar lekker basic en simpel te gaan.

XpHHro2pVxKFvJD4Fu6ErgvLvYk3Y1_-0vdu8W9zbY4 usMk8GfNbOlPZs3H2c-HYKEIqDN4KoCkkfKxjfcRcWI

Soms dan moet je basis even helemaal anders en dit was zo’n dag. Omdat ik in de zon had gezeten had mijn huid wat extra verzorging nodig. Mijn gezicht was enigszins verbrand, vooral mijn wangen en neus dus na mijn douche begon ik met een flinke laag after sun van Rituals (ik zweer bij dat spul!) Ik heb dat in laten trekken en ging aan de slag met mijn Garnier BBCrème. De eerste BBcrème die ik ooit tegen kwam en die ik toen in de aanbieding wist te scoren (2 voor €10,-) Ik gebruik hem in de kleur light en die is precies goed.

Ik heb wat rode vlekjes weggewerkt met mijn Essence StayAllDay Concealer en daaroverheen ging ik weer met mijn vertrouwde Essence Fix&Matte Translucent Powder. Mijn wenkbrauwen deed ik met mijn opnieuw gevonden DA Eyebrow Pencil (ik was hem kwijt maar hij is er weer) en daarbij nog wat van mijn ELF Eyebrow Kit.

Voor mijn ogen begon ik met wat Essence I Love Stage Eyeshadow Base, daaroverheen ging mijn gelieve NYX Jumbopencil Milk, die ik kloppend op mijn oogleden aanbracht. Ik begon niet helemaal in mijn ooghoek met mijn oogschaduw maar iets meer richting het midden. Ik gebruikte enkel kleuren uit mijn Sleek iDivine Oh So Special Palette, wederom een palette dat ik een beetje verwaarloos sinds de 120 palette er is. Ik begon met de kleur pamper, in het midden van mijn oog kwam de kleur ribbon en daarna ging ik verder met The Mail. In mijn crease bracht ik de kleur Gift Basket aan. Ik heb die allemaal samen geblend en besloot mijn look met wat NYC Big Curl Mascara.

Ik bracht wat  Catrice Defining Duo Blush 020 Peach Sorbet aan en besloot deze look met een lippenstift die ik niet vaak draag; Creamy Lipstick nr 011 van de DA. Ik heb maar weinig lipsticks maar dit is wel een van de favorieten, ondanks dat ik hem maar weinig draag.

Basis: Rituals After Sun, Garnier BBCrème, Essence StayAllDay Concealer, Essence Fix&Matte Translucent Powder,  Catrice Defining Duo Blush 020 Peach Sorbet.
Wenkbrauwen: DA Eyebrow Pencil, ELF Eyebrow Kit, Essence StayAllDay Concealer
Ogen: Essence I Love Stage Eyeshadow Base, NYX Jumbopencil Milk, Sleek Oh So Special Palette; Pamper, Ribbon, The Mail, Gift Basket en NYC Big Curl Mascara
Lippen:  DA Creamy Lipstick nr 011

Leave a Reply

