Look: Touch of Smoke

1lKTtioVHRu3iqplFlMTL8B00kZmfw6IAmM2h1cOGvE

Vanaf het eerste moment dat het beter weer word ga ik minder make-up dragen. In elk geval minder foundation, ik kan er wel van houden. Sowieso als ik een beetje zon mee pak ziet mijn huid er stukken beter uit (afgezien van het eindeloos verbranden dan). Ja, ik ben wel blij dat het weer goed weer is.

cqLLJ6mUWjZy0jXTd71aiEl6uFpWxqG_J1AfImSH8m0 e6tkkPhVbRFKHj5blTo7f7h5I0vUXEN1OXPcYEzdoKE

Ja, het is fijn dat het beter weer is alleen de hooikoorts heb ik niet echt zin in hoor. Excuses voor mijn zielige, bloeddoorlopen oogjes. Ik kan er niets aan doen, echt niet!

Ditmaal ging ik weer voor een lekker simpele look met wederom een achtergestelde palette; Sleek iDivine PPQ ditmaal. Ik heb dit palette gekocht en gebruik er eigenlijk maar 4 kleuren uit en dat zijn dan gelijk de kleuren die je hier ziet. De rest van de kleuren gebruik ik eigenlijk nauwelijks. Misschien een idee om daar binnenkort dan toch eindelijk iets mee te gaan doen?

Basis: Kokoscrème (want het voelt en ruikt zo heerlijk!), Garnier BBCrème, Essence StayAllDay Concealer, Essence Fix&Matte Translucent Powder,  Catrice Defining Duo Blush 020 Peach Sorbet.
Wenkbrauwen: DA Eyebrow Pencil, Sleek Oh So Special Palette; The Mail, Essence StayAllDay Concealer
Ogen: Essence I Love Stage Eyeshadow Base, NYX Jumbopencil Milk, Sleek PPQ Palette kleuren; Barry White, Supernova, Chris de Burgundy en Blackbox, NYC Big Bold Mascara
Lippen: Duwop Venom Gloss in de kleur Buttercup

One thought on “Look: Touch of Smoke

Leave a Reply

