Look: Blue & Green

pauw1

Na een aantal dagen in de weer geweest te zijn met mijn Sleek Palettes besloten om weer aan de gang te gaan met mijn 120 palette. Stiekem miste ik de felle kleuren toch al wel, hoe leuk de naturel looks ook kunnen zijn.

pauw2 pauw3

Ik ben er inmiddels ook achter dat ik best wel fijn mijn wenkbrauwen kan doen met mijn 120 palette. Hij is ook overal goed voor. Er zitten precies 2 kleuren in die goed overeenkomen met zowel mijn haar als mijn wenkbrauwen. Dus nu is het nog even experimenteren met hoe ik het aanbreng. Leuk!

Het was de bedoeling dat het een blauw-paarse look zou worden maar toen ik  de felle groen zag in dit palette besloot ik dat ik voor groen en blauw zou gaan. Ik begon met wat zonnebrandspray van Rituals (factor 50), ik moet eens een gezichtscrème vinden met hoge SPF, dat is mijn doel voor deze maand. Daaroverheen ging mijn GoodSkinLabs Z-Pore refiner, daaroverheen NYC Natural Matte Foundation 001 Ivory. Vervolgens wat van mijn Essence StayAllDay Concealer en daarna wat Essence Fix&Matte Translucent Powder. Normaal gebruik ik alleen een blush maar nu heb ik ook een bronzer gebruikt, namelijk de Essence Mosaic Compact Powder 01 Sunkissed Beauty, daarna wat van mijn Catrice Defining Duo Blush 020 Peach Sorbet.

Mijn wenkbrauwen deed ik met behulp van mijn 120 palette, een spooly brush en een angled brush van ELF. Ook een beetje Essence StayAllDay Concealer en daarna nog wat NYX Jumbo Pencil Milk op mijn wenkbrauwbot.

De ogen zijn zoals ik wel vaker te werk ga; Essence I Love Stage Eyeshadow Base, NYX Jumbo Pencil Milk en dat erin kloppen. Vervolgens ging ik met mijn neongroen aan de slag, daarna een heel mooie hemelsblauwe shimmer oogschaduw en daarna de op 1 na donkerste blauwtint in mijn palette. In de crease nam ik de donkerste blauwetint en daarna ben ik aan het blenden geslagen. Nog een beetje van neongroenen hemelsblauwe kleur onder mijn oog, afmaken met wat Eyeko eyeliner en daarna NYC Big Bold Mascara.

Basis: Rituals Sunspray factor 50, GoodSkinLabs Z-Pore, NYC Natural Matte Foundation 001 Ivory, Essence StayAllDay Concealer, Essence Fix&Matte Translucent Powder, Essence Mosaic Compact Powder 01 Sunkissed Beauty,Catrice Defining Duo Blush 020 Peach Sorbet.
Wenkbrauwen: 120 palette, Essence StayAllDay Concealer
Ogen: Essence I Love Stage Eyeshadow Base, NYX Jumbo Pencil Milk, 120 palette, Eyeko Eyeliner, NYC Big Bold Mascara

 

Leave a Reply

