Shoplog: Essence Colour&Go Nagellak

001

De laatste keer dat ik nagellak kocht van Essence is echt jaren geleden, ik ben qua nagellak meer een fan van Catrice. Toen ik alleen ineens nieuwe nagellak moest kopen omdat degene die ik op had gechipt was (en ik niet ervoor naar huis wilde) besloot ik de Kruidvat eens te bezoeken. Daar aangekomen bleek het 1+1 gratis op het gehele nagellak assortiment. De lakjes kosten €1,69 per stuk en voor €3,38 had ik dus maar liefst vier lakjes! Ik kocht deze lakjes; 2x 121 Gold Fever (de twee linkse lakjes), 118 Little Miss Sunrise en 128 Let’s Get Lost. Ik vind het jammer dat de twee glitterlakjes beide dezelfde naam dragen maar verder heb ik er niets over te klagen.

124dc814b99e11e28dc022000a1f8c21_7

Dit is wat ik ermee maakte. Alle nagels (behalve mijn ringvingers) kregen het 128 Let’s get Lost lakje. Op mijn ringvingers gingen eerst 2 lagen 118 Little Miss Sunrise. Vervolgens kwam daaroverheen 1 laag 121 Gold Fever lak met grove glitters en 2 lagen 12Gold Fever met fijne glitters. Ik vind het lekker zomers staan. De nagellak is goed en fijn aan te brengen, het borsteltje is niet te smal (en dat is fijn want dan krijg ik het er gelijkmatiger op). Ook droogt hij echt ongelofelijk snel, voor iemand die niet stil kan zitten is dit echt een uitkomst.

De nagellak blijft goed zitten. Zelfs na wat (licht) werk in de keuken heb ik geen chips kunnen ontdekken. De lak zit er nu enkele dagen op en heb nog steeds geen chips kunnen ontdekken (en dat zonder topcoat!)

Leave a Reply

