Look: Me Myself and Eye

001

Ik baal – ik baal onwijs hard want deze look was echt heel erg tof maar de foto’s die ervan zijn lijken gemaakt door iemand die dronken was. En nee – ik was niet dronken, hooguit iets gehaast.
Pas had ik het erover dat mijn Sleek PPQ Palette niet genoeg liefde kreeg dus ik heb ditmaal geprobeerd eens andere kleuren uit dit palette te gebruiken dan de drie kleuren die ik meestal neem. Like I Said een mooie look met afzichtelijke foto’s, ik hoop dat jullie het me vergeven.

002 003

De basis is heel simpel;  Sunspray van Rituals (factor 50), Garnier BBCrème Light, Essence StayAllDay Concealer en daarna mijn geliefde Essence Fix&Matte Translucent Powder. Oh en niet te vergeten de Catrice Defining Duo Blush 020 Peach Sorbet. Mijn wenkbrauwen zijn gedaan met een simpele eyebrow pencil van de DA en daarbij de ELF Eyebrow Kit.

Voor mijn ogen nam ik een beetje Essence I Love Stage Eyeshadow Base en daaroverheen wat NYX Jumbo Pencil Milk die ik wat vervaagd heb. Van mijn Sleek PPQ Me Myself and Eye gebruikte ik ditmaal de kleuren Golden Silvers, Primal Green en Blue Monday. Mijn wimpers kregen een lik NYC Big Curl Mascara en onder mijn ogen trok ik nog een lijntje met Sleek Golden Silvers en mijn Eyeko Eyeliner.

Een behoorlijk simpele look waar ik niet veel langer dan 15 minuten mee bezig ben geweest, zoals ik al zei; haasthaasthaast

Basis: Rituals Sunspray Factor 50, Garnier BBCrème Light, Essence StayAllDay Concealer, Essence Fix&Matte Translucent Powder, Catrice Defining Duo Blush 020 Peach Sorbet.
Wenkbrauwen: DA Eyebrowpencil, ELF Eyebrow Kit, Essence StayAllDay Concealer
Ogen: Essence I Love Stage Eyeshadow Base, NYX Jumbo Pencil Milk, Sleek PPQ Me Myself and Eye; Golden Silvers, Primal Green, Blue monday. NYC Big Curl Mascara en Eyeko Eyeliner.
Lippen: Lipsmackers Fanta

Leave a Reply

