Bezigheidstherapie: GeoGuessr

geoguessr

Let’s explore the world! Soms heb je van die momenten dat je echt niets te doen hebt. Onlangs zat ik samen met een vriend een beetje te nietsen. Allebei de laptops op tafel (we zijn soms zo gezellig) en een beetje browsen op internet (oké, ik werkte aan mijn blog). Op een gegeven moment begon hij dit te spelen, hij was het ergens anders tegen gekomen en vond het wel tof. Niet lang daarna begon ik er ook aan, wat een geweldige uitvinding is dit zeg! Het is ongelofelijk goed voor je topografie en hoe meer je speelt hoe meer handigheid je erin krijgt. Mocht je eens niets te doen hebben dan kan ik jullie allemaal GeoGuessr aanraden, wat een tof tijdverdrijf!

Je krijgt een random locatie, je weet niet waar en je moet vanaf daar gaan zoeken waar je zit. Dus zie je verkeersborden of misschien een bedrijf? Google! Soms is het vrij simpel en sta je naast een restaurant met de naam er groot op, dan is het snel gedaan, maar soms dan sta je in the middle of nowhere en heb je geen idee waar te beginnen en dan is het gewoon gokken.

Ik moet bekennen dat het wel enigszins verslavend is, elk vrije moment start ik het even op en speel ik weer 5 rondes. Je krijgt punten voor elke ronde en dan aan het einde krijg je het totaal overzicht.

Is dit iets voor jou en zo ja; wat is jou topscore?

Leave a Reply

