Look: Red Lips

redlips1

Een simpele look vandaag, in plaats van heel veel rondom mijn ogen nu een naturel ooglook en rode lippen, ik wilde tenslotte mijn nieuwe Hema Moisturizing Lipstick weleens gebruiken.

redlips3 redlips2

Een simpele look met als basis Kokoscrème (omdat het zo heerlijk ruikt), NYC Natural Matte Foundation 001 Ivory, Essence StayAllDay Concealer en wat Essence Fix&Matte Translucent Powder. Ik blijf erbij dat deze basis goed voor me werkt, ik zweer erbij. Nu het weer wat minder goed is heb ik geen sunspray nodig en ook de bbcrème blijft in de kast. Ik gebruikte wederom mijn geliefde Catrice Defining Duo Blush 020 Peach Sorbet.

Voor mijn wenkbrauwen gebruikte ik mijn twee nieuw ontdekte kleuren uit het 120 palette, erg fijn en ben er ook blij om dat ik dit ontdekt heb, geen lastig gedoe meer met allerlei kleuren mengen, yay!

Mijn ogen zijn deze keer gedaan met de Essence I Love Stage Eyeshadow Base, daaroverheen ging ik gelijk met mijn Catrice Nude Palette, wat is dit een fijn palette, echt perfecte kleuren en ben er meer dan gewoon blij mee. Voor de verandering ook weer eens een wing dus aan de slag gegaan met mijn Hema Dip Liner, blijft echt mijn favoriet. Ik maakte het geheel af met wat NYX Jumbo Pencil Milk op mijn wenkbrauwbot.

Voor mijn lippen gebruikte ik de Moisturizing Lipstick uit de shoplog van eerder deze dag. Ik heb twee laagjes aangebracht. Het is een fijne lipstick, hij voelt echt goed aan en is heel zacht voor je lippen.

Basis: Kokoscrème, NYC Natural Matte Foundation 001 Ivory, Essence StayAllDay Concealer, Essence Fix&Matte Translucent Powder, Catrice Defining Duo Blush 020 Peach Sorbet.
Wenkbrauwen: 120 Palette, Essence StayAllDay Concealer, NYX Jumbo Pencil Milk
Ogen: Essence I Love Stage Eyeshadow Base, Catrice Nude Palette, Hema Dipliner, NYC Big Bold Mascara
Lippen: Hema Moisturizing Lipstick 21

2 thoughts on “Look: Red Lips

Leave a Reply

