Shoplog: Kruidvat, Hema, C&A

001

‘Even snel de stad in’ resulteert bij mij vaak in dingen kopen die ik eigenlijk niet perse nodig heb. Ik ging naar de stad voor de Catrice Absolute Nude Palette (eindelijk heb ik hem!) en wat andere make-up. Natuurlijk kon ik niet precies vinden wat ik wilde dus kocht ik maar wat ander spul erbij, soms moet je jezelf eens laten gaan, toch?

Absolute Nude Palette van Catrice – deze kocht ik voor €4,99 bij de Kruidvat. Ik had hem op veel blogs voorbij zien komen maar bij mijn eigen Kruidvat was hij er steeds niet en toen hij er was vergat ik hem mee te nemen (stom!) dus nu heb ik hem eindelijk aangeschaft. Ik ben er ongelofelijk blij mee en ben benieuwd naar de looks die ik ermee ga maken. Binnenkort ga ik hem voor jullie swatchen!

Essence Nail Art Duo Stylist omdat ik stiekem tegenwoordig wel van leuke nagellooks houd heb ik deze handige tool gekocht. Ik ben er niet precies uit wat ik ermee ga doen maar dat ik hem ga gebruiken is zeker. Deze kocht ik voor €1,99 bij de Kruidvat.

Hema Pure Shine Lipstick – ik heb wel wat lipsticks maar ik gebruik ze nauwelijks. Toch wilde ik nieuwe kleurtjes voor mijn stash om ze én vaker te gebruiken en wat meer af te wisselen. De lipstick is in de kleur Coral en kostte €2,50

Hema Moisturising Lipstick – Deze kleur sprak me het meeste aan van de kleuren die er waren, het is kleur nummer 21 en is een beetje roze-rood. Binnenkort zal ik hem voor jullie swatchen dan kunnen jullie hem zien. Hij heeft me €3,- gekost.

Gouden kettinkje van de C&A – ik liep vanaf de Hema even langs de C&A, zien of ze iets leuks hadden. Ik wilde kijken voor een goedkoop shirt maar kon niets vinden maar mijn oog viel op dit leuke kettinkje met spikes. Ja, helemaal mijn ding en voor €6,95 laat ik hem toch ook niet hangen?

Roze met gouden ‘taille’riem van de C&A – ik heb niet het idee dat dit een tailleriem is maar toch ga ik hem hiervoor gebruiken – ha. Ik had bij de F21 in Antwerpen al gezocht naar een leuk riempje om mijn zwarte lange maxi-jurk wat mee op te fleuren maar ben niet geslaagd. Bij de C&A zag ik deze hangen voor €7,90 en ik besloot hem mee te nemen. Ik heb nog meer leuke riempjes zien hangen dus misschien dat ik volgende week nog eens ga voor wat meer verschillende soorten.

Leave a Reply

