Look: Pretty in Pink

rozelook

Het is weer maandag, ik lig nu vast nog in pyjama op de bank, dat is opzich ook niet gek; een lekker wild weekend! Ik begon de vrijdag met vrienden bij mij thuis, we dronken biertjes/wijntjes en aten pasta (door mij gemaakt). Zaterdag heb ik enigszins brak doorgebracht en ‘s avonds kwamen er weer een lading vrienden eten; chili con carne (en dat is fijn, recept volgt nog!) en daarna vervolgden wij deze avond met nog meer mensen bij Jazz in Woerden (altijd feest!)

Voor deze look ging ik aan de gang met mijn 120 palette, wat ben ik blij met dat ding! Met behulp van mijn Sleek Sunset Palette heb ik er nog wat gouden details aan kunnen toevoegen, fijn!

Ik begon met een flinke lading neonroze in mijn ooghoek, die heb ik geblend samen met de goudkleurige oogschaduw uit het Sleek Sunset Palette, en vervolgens weer met de neonroze geblend aan de andere kant van mijn oog. Ik nam wat paars uit mijn 120 palette en heb dat geblend met het roze, vervolgens deed ik ook onder mijn oog wat van het paarse dat ik met roze heb weten te blenden. Vervolgens een flinke hoeveelheid oogpotlood en daarna nog eyeliner. Ik ben er wel even mee bezig geweest, ben al lang blij dat de roze uit het 120 palette maar weinig opbouw nodig heeft. Ik eindig deze look met wat NYC Big Bold mascara, mijn favoriet van dit moment.

Gezicht: Kokoscrème, GoodSkinLabs Z-Pore Refiner, NYC Natural Matte Foundation 001 Ivory, Essence StayAllDay Concealer, Essence Fix&Matte Translucent Powder, Sleek Rose Gold Blush.
Wenkbrauwen: 120 palette, Essence StayAllDay Concealer, NYX Jumbo Pencil Milk
Ogen: Essence I Love Stage Eyeshadow Base, NYX Jumbo pencil Milk, 120 Palette, Sleek Sunset Palette, Hema Dip Liner, Eyeko Skinny Eyeliner, NYC Big Bold Mascara

Dit artikel verscheen eerder vandaag op liefdevoorbeauty.nl

Leave a Reply

