And that’s who I am

tumblr_mfbj1zLFvj1rogngso1_500

Omdat ik dit leuk vind en het ook op andere blogs voorbij zag komen; plaatjes die mij omschrijven. Op die manier komen jullie ook iets meer over mij te weten, dat is natuurlijk altijd leuk. Lijken jij en ik een beetje op elkaar?

tumblr_md9yskhFYt1rogngso1_500

tumblr_mdgte03nul1rogngso1_500

tumblr_mf9unxrX921rogngso1_r1_500

tumblr_mf9xqwzXjz1rogngso1_500

tumblr_mfbl91yioK1rogngso1_500

tumblr_mflnfz242j1rogngso1_500

tumblr_mfs2zk1JHk1rogngso1_500

tumblr_mfs3cul8CV1rogngso1_500

tumblr_mfs3cvlFpv1rogngso1_500

tumblr_mg3wy56gDh1rogngso1_500

tumblr_mg7jtvuJWV1rogngso1_500

One thought on “And that’s who I am

  1. Er zijn zeker een aantal dingen waarin we wel op elkaar lijken! Zo ben ik ook echt gek op Harry Potter! Ik heb de boeken allemaal minstens 5x gelezen en ik hou echt van de films!

    De uitspraken: ‘I feel insecure when I’m alone’ en ‘I hate being alone with my thoughts’ zijn er herkenbaar voor mij. Vooral met betrekking tot mijn vriend.

    Ennn ook een big fan van sitcoms! Geef mij maar een Friends-marathon of iets dergelijks en ik ben gelukkig šŸ˜‰ hihi

Leave a Reply

