eBay: besteld

Ik heb eBay helemaal ontdekt, wat ongelofelijk handig om daar voor bijna niets allerlei dingen op de kop te tikken, echt geweldig fijn. De laatste tijd merk ik dat ik meer behoefte heb aan leuke sieraden maar ik lijk ze hier nooit te kunnen vinden. Of dan vind ik iets en dan denk ik; zo’n simpele ketting  voor €15? Ik sla over. Had ik al eens gezegd dat ik een enorme cheapskate ben?

Deze armbandjes vind ik zo ongelofelijk leuk! Heb er veel DIY’s van gezien maar daar heb ik toch denk ik het geduld niet voor. Dit armbandje heb ik hier besteld voor €0,80

Ik zag deze ketting en was op slag verliefd. Wat een leuke ketting zeg! Ik heb hem wederom voor €0,80 besteld en je kan hem hier vinden.

Deze ringen zijn ongelofelijk lief en ik wilde echt heel graag de roze hebben. Wederom een koopje voor €0,80 en je kan het vinden bij deze verkoper.

Ik zag dit horloge en moest hem gewoon hebben, hoe kan je hem ook laten ‘staan’ voor slechts €2,55 – je vind hem bij deze verkoper.

Deze bandjes zag ik op verschillende websites voorbij komen, had het al op Etsy gezien maar het nu toch via eBay besteld. Een leuk bandje voor, wederom, €0,80 – bij deze verkoper.

Ik zag deze ring en vond het echt een ‘Joyce ring’ dus ja, waarom dan ook niet deze erbij bestellen. Wederom een pareltje voor €0,80 en je kan hem vinden bij deze verkoper.

Een knock-off Urban Decay Palette, foei Joyce. Ik heb momenteel niet het geld voor het origineel en hoewel ik weet dat deze hoe dan ook van mindere kwaliteit gaat zijn, kan het me eerlijk gezegd weinig schelen. Voor €9,40 kan je het net zo goed proberen toch? Hier heb ik hem vandaan.

3 thoughts on “eBay: besteld

    • Ik ga er vanuit dat de kwaliteit stukken minder is dan het origineel. Daarbij is het palette ook kleiner en bevat minder product, maar ach. Voor een paar euro wil ik het best eens proberen. Van mijn eerste fulltime loon ga ik echt uitgebreid shoppen en dan komt er sowieso een originele 😉

Leave a Reply

